• Regulamin
  • Kontakt
Sowa Sp. z o.o.
0
0,00 PLN
Koszty dostawy
szukaj
Zaloguj się załóż konto
  • Strona główna
  • Kategorie
    Promocje:
    Nowości Polecamy
    • Biografie
    • Dla dzieci i młodzieży
    • Ekonomia, biznes, zarządzanie
    • Encyklopedie, leksykony, słowniki
    • Fantasy
    • Filozofia
    • Geopolityka
    • Historia
    • Informatyka
    • Języki obce
    • Kartografia, przewodniki
    • Kultura orientu
    • Kultury obce
    • Literatura
    • Literatura obcojęzyczna
    • Medycyna
    • Militaria
    • Nauki humanistyczne
    • Nauki matematyczno-przyrodnicze
    • Nauki społeczne, demografia, polityka
    • Pedagogika, dydaktyka
    • Periodyki
    • Podręczniki akademickie
    • Podręczniki szkolne
    • Poezja
    • Poradniki, hobby
      • Kulinaria
    • Prawo
    • Proza, beletrystyka, publicystyka
    • Psychologia
    • Religia, teologia, historia Kościoła
    • Reprinty
    • Rolnictwo, leśnictwo, hodowla
    • Różne
    • Sport, turystyka
    • Sztuka, muzyka, film, architektura
    • Technika
    • Unia Europejska
  • Wydawnictwa
  • Promocje
  • Strona główna
  • Oprawa: Miękka, Wydawnictwo: Promotor

Kategorie

  • Biografie
  • Dla dzieci i młodzieży
  • Ekonomia, biznes, zarządzanie
  • Encyklopedie, leksykony, słowniki
  • Fantasy
  • Filozofia
  • Geopolityka
  • Historia
  • Informatyka
  • Języki obce
  • Kartografia, przewodniki
  • Kultura orientu
  • Kultury obce
  • Literatura
  • Literatura obcojęzyczna
  • Medycyna
  • Militaria
  • Nauki humanistyczne
  • Nauki matematyczno-przyrodnicze
  • Nauki społeczne, demografia, polityka
  • Pedagogika, dydaktyka
  • Periodyki
  • Podręczniki akademickie
  • Podręczniki szkolne
  • Poezja
  • Poradniki, hobby
  • Prawo
  • Proza, beletrystyka, publicystyka
  • Psychologia
  • Religia, teologia, historia Kościoła
  • Reprinty
  • Rolnictwo, leśnictwo, hodowla
  • Różne
  • Sport, turystyka
  • Sztuka, muzyka, film, architektura
  • Technika
  • Unia Europejska
Autor
Trelewicz Marek (3)Ferenc Agnieszka (2)Ziomek Edyta (2) (2)Bandoch Ewa (2)zobacz więcej › Filtruj ›
Rok wydania
2010 (14)2008 (12)2012 (11)2009 (9)2006 (7)zobacz więcej › Filtruj ›
Wydawnictwo
Promotor (64) Filtruj ›
Format
170x240 (63)148x210 (1) Filtruj ›
ISBN
1689-8672 (4)978-83-60095-63-8 (1)978-83-60095-66-9 (1)978-83-60095-53-9 (1)978-83-60095-48-5 (1)zobacz więcej › Filtruj ›
Język
polski (64) Filtruj ›
Oprawa
Miękka (64) Filtruj ›
Cena
internet, chrześcijaństwo, rodzina, historia, opennexus, kobieta po 30, bohema paryska, romans, modigliani, komiksy, katolicyzm, fantastyka, tajemnice historyczne, rzeczywistość wirtualna, komputery, fantasy, miłość, #koty #bajka o kotach, obyczaj, science fiction
Kategorie
Filtr:
Oprawa: Miękka Wydawnictwo: Promotor

Oprawa: Miękka, Wydawnictwo: Promotor

Sortuj: Nazwa Cena Nowość Bestseller
Na stronę: 12 30 60
Turystyka jako forma aktywizacji gospodarczej w regionie - aspekt zarządzania

Turystyka jako forma aktywizacji gospodarczej w regionie - aspekt zarządzania

W książce ukazano znaczenie i możliwości turystyki w kreowaniu aktywizacji gospodarki lokalnej i gospodarki regionu.
31,50 PLN
do koszyka
Ubezpieczenia przestępstw komputerowych

Ubezpieczenia przestępstw komputerowych

W pierwszym rozdziale ksiązki autorka przedstawiła pojęcie, historię komputera jego różne ujęcia i definicje, oprogramowanie i rozwój poprzez historię do dnia dzisiejszego.
31,50 PLN
do koszyka
Umowa sponsoringu w sporcie

Umowa sponsoringu w sporcie

Instytucja sponsoringu jest powszechnie wykorzystywanym narzędziem marketingowym, które służy nie tylko promowaniu jakiejś marki (brand’u), firmy przedsiębiorcy (ewentualnie osoby fizycznej), ale również jest narzędziem, które służy tzw. komunikacji społecznej (z potencjalnymi partnerami, klientami), spełnianiu idei społecznej odpowiedzialności biznesu, a przede wszystkim jest jednym ze źródeł finansowania sportu.
Książka stanowi interesujące dla potencjalnych stron umowy sponsoringu kompendium aktualnego stanu prawnego analizowanej materii, a także współczesnych poglądów doktryny oraz tendencji rozwoju dotyczących umowy sponsoringu.
36,75 PLN
do koszyka
Unia Wolności na polskiej scenie politycznej

Unia Wolności na polskiej scenie politycznej

Unia Wolności to nie tylko partia polityczna, to też symbol, idea i przykład konstruktywnej, ciężkiej pracy dla dobra ogółu.
31,50 PLN
do koszyka
Wpływ kobiet na politykę państwa na przykładzie Polski i Hiszpanii

Wpływ kobiet na politykę państwa na przykładzie Polski i Hiszpanii

Na pewno można stwierdzić zauważalny wzrost obecności kobiet w obszarze życia publicznego oraz postęp w rozwoju podejmowanych działań społecznych zmierzających do poprawy ich statusu. W ostatnich latach, Polska i Hiszpania przeszły szereg znaczących zmian w zakresie zwiększenia i utrzymania odpowiedniej obecności kobiet w obszarze polityki, która obejmuje wiele istotnych kwestii. Ogromna część tych zmian wynika z członkostwa w Unii Europejskiej, która prowadzi politykę równości płci mającą na celu wdrożenie i rozwinięcie polityki krajowej każdego państwa członkowskiego o aspekty równouprawnienia oraz antydyskryminacji.
31,50 PLN
do koszyka
Wprowadzenie nowego produktu na rynek telefonii bezprzewodowej przez Polską Telefonię Cyfrową Sp. z o.o. na przykładzie usługi GPRS

Wprowadzenie nowego produktu na rynek telefonii bezprzewodowej przez Polską Telefonię Cyfrową Sp. z o.o. na przykładzie usługi GPRS

PTC Sp. z o.o. była pierwszym operatorem telefonii komórkowej w Polsce, który zaproponował klientom wszechstronne i nowatorskie rozwiązania oparte na nowej technologii GPRS.
31,50 PLN
do koszyka
Współpraca międzynarodowa miast a rozwój lokalny (na przykładzie miasta Krakowa)

Współpraca międzynarodowa miast a rozwój lokalny (na przykładzie miasta Krakowa)

Celem niniejszej pracy jest zbadanie, czy istnieje związek między prowadzoną współpracą międzynarodową miasta Krakowa z miastami partnerskimi a rozwojem lokalnym, rozumianym w niniejszej pracy jako realizacja celów zawartych w Strategii Rozwoju Krakowa z 2005 roku.
42,00 PLN
do koszyka
Wynagrodzenie menedżerów jako zasada corporate governance

Wynagrodzenie menedżerów jako zasada corporate governance

Rozdzielenie funkcji właścicielskich i zarządczych spowodowało potrzebę wypracowania mechanizmów które zapewnią, iż menedżerowie będą zarządzać powierzonym kapitałem w sposób profesjonalny i odpowiedzialny. Celem corporate governance jest budowanie wartości dla akcjonariusza przy uwzględnieniu celów interesariuszy. Podstawą takiego wniosku jest przyjęcie za prawdziwe koncepcji interesu spółki rozumianego jako wypadkowa interesów akcjonariuszy oraz założenie, iż cele interesariuszy powinny być uwzględniane na zasadach ogólnych prawa prywatnego.
36,75 PLN
do koszyka
Zagrożenia młodzieży na terenie miejscowości Góra

Zagrożenia młodzieży na terenie miejscowości Góra

Wielu młodych ludzi, wkraczając w świat dorosłych, poszukuje nowych wartości – pragnie samodzielnie dokonywać wyborów. Te dążenia są pełne trudu i pomyłek.
31,50 PLN
do koszyka
Zakaz konkurencji w prawie pracy

Zakaz konkurencji w prawie pracy

W stosunkach pracy ścierają się ze sobą bardzo różne interesy, wśród których można wskazać interesy własne pracodawcy, interesy każdego z pracowników jak i interesy całej załogi, czy interesy publiczne (ogólnospołeczne). Oczywiście wszystkie te interesy są ze sobą ściśle powiązane i są od siebie w różnoraki sposób zależne, ale nie można zapominać, iż każdy z nich jest jednak interesem odrębnym. Niewątpliwie bardzo ważne jest, aby wszystkim pracownikom przyświecał jeden wspólny cel, na przykład właśnie w postaci ochrony interesów gospodarczych pracodawcy i aby był on realizowany wspólnym wysiłkiem.
36,75 PLN
do koszyka
Zarządzanie zasobami ludzkimi w gdyńskich przedsiębiorstwach

Zarządzanie zasobami ludzkimi w gdyńskich przedsiębiorstwach

W nowoczesnej gospodarce rynkowej zagadnienie Zarządzania Zasobami Ludzkimi stało się niezwykle popularną dziedziną zarówno w obszarze nauk społecznych jak również ekonomicznych. Dlaczego? Nie od dziś wiadomo, iż właściwie kierowany człowiek zwiększa szansę osiągnięcia celów danej organizacji.
31,50 PLN
do koszyka
Zdolności emocjonalne, kompetencje społeczne a postawa „mieć”, „być” u młodzieży

Zdolności emocjonalne, kompetencje społeczne a postawa „mieć”, „być” u młodzieży

W pracy starano się wykazać, iż definicje inteligencji emocjonalnej i kompetencji społecznych można przełożyć drogą empiryczna na kategorie preferowanych wartości.
31,50 PLN
do koszyka
Strona 5 z 6
Poprzednia
23456
Następna
pokaż wszystkie produkty
Newsletter
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach, zapowiedziach, promocjach i konkursach zapisz sie do newslettera. Jeżeli chcesz się wypisać z newslettera lub zarządzać swoją subskrypcją kliknij tutaj.
Jeżeli chcesz się wypisać z newslettera wpisz swój adres e-mail i kliknij "Wypisz". Jeżeli chcesz się zapisać kliknij tutaj.

Informacje

  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności

Pomoc

  • Reklamacje i zwroty

Skontaktuj się z nami!

SOWA Sp. z o.o.
ul. Raszyńska 13
05-500 Piaseczno
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
(pon.-pt. od 8:00 do 16:00)
mceglarska@sowadruk.pl
22 431 81 56
Copyright © 2025
Oprogramowanie sklepu: AptusShop Projekt i strony: Aptus.pl
Brak ulubionych
Sowa Sp. z o.o.
Szukaj
0
0,00 PLN
Koszty dostawy