• Regulamin
  • Kontakt
Sowa Sp. z o.o.
0
0,00 PLN
Koszty dostawy
szukaj
Zaloguj się załóż konto
  • Strona główna
  • Kategorie
    Promocje:
    Nowości Polecamy
    • Biografie
    • Dla dzieci i młodzieży
    • Ekonomia, biznes, zarządzanie
    • Encyklopedie, leksykony, słowniki
    • Fantasy
    • Filozofia
    • Geopolityka
    • Historia
    • Informatyka
    • Języki obce
    • Kartografia, przewodniki
    • Kultura orientu
    • Kultury obce
    • Literatura
    • Literatura obcojęzyczna
    • Medycyna
    • Militaria
    • Nauki humanistyczne
    • Nauki matematyczno-przyrodnicze
    • Nauki społeczne, demografia, polityka
    • Pedagogika, dydaktyka
    • Periodyki
    • Podręczniki akademickie
    • Podręczniki szkolne
    • Poezja
    • Poradniki, hobby
      • Kulinaria
    • Prawo
    • Proza, beletrystyka, publicystyka
    • Psychologia
    • Religia, teologia, historia Kościoła
    • Reprinty
    • Rolnictwo, leśnictwo, hodowla
    • Różne
    • Sport, turystyka
    • Sztuka, muzyka, film, architektura
    • Technika
    • Unia Europejska
  • Wydawnictwa
  • Promocje
  • Strona główna
  • Nauki społeczne, demografia, polityka
  • Umowa sponsoringu w sporcie

Umowa sponsoringu w sporcie

Instytucja sponsoringu jest powszechnie wykorzystywanym narzędziem marketingowym, które służy nie tylko promowaniu jakiejś marki (brand’u), firmy przedsiębiorcy (ewentualnie osoby fizycznej), ale również jest narzędziem, które służy tzw. komunikacji społecznej (z potencjalnymi partnerami, klientami), spełnianiu idei społecznej odpowiedzialności biznesu, a przede wszystkim jest jednym ze źródeł finansowania sportu.
Książka stanowi interesujące dla potencjalnych stron umowy sponsoringu kompendium aktualnego stanu prawnego analizowanej materii, a także współczesnych poglądów doktryny oraz tendencji rozwoju dotyczących umowy sponsoringu.
Oprawa Miękka
Liczba stron 102
Format 170x240
Rok wydania 2011
ISBN 978-83-60095-60-7
Autor Bartosz Armknecht
Język polski
Wydawnictwo Promotor

Cena: 36,75 PLN

do koszyka
Umowa sponsoringu w sporcie
Przedstawione zostały przesłanki, które uzmysławiają, dlaczego zjawisko sponsoringu w sporcie jest tak popularnym i skutecznym dla osiągnięcia celów wizerunkowych narzędziem marketingowym. Wskazane zostały również pewne zagadnienia w przedmiocie szeroko pojętego zarządzania ryzykiem przy zawieraniu i wykonywaniu umowy sponsoringu. Wskazane zostały potencjalne oraz rzeczywiste zagrożenia (faktyczne i prawne), jakie wiążą się z umową sponsoringu po obu stronach tej czynności prawnej.
Nie dodano jeszcze żadnej opini.
Dodaj swoją opinię

Oprawa

Miękka

Liczba stron

102

Format

170x240

Rok wydania

2011

ISBN

978-83-60095-60-7

Autor

Bartosz Armknecht

Język

polski

Wydawnictwo

Promotor
Mobbing jako patologiczne zjawisko w zarządzaniu zasobami ludzkimi

Mobbing jako patologiczne zjawisko w zarządzaniu zasobami ludzkimi

Celem niniejszej pracy poświęconej problematyce mobbingu jako patologicznego zjawiska w zarządzaniu personelem.
36,75 PLN
do koszyka
Socjologia.pl nr 3,  2010

Socjologia.pl nr 3, 2010

W trzecim numerze pisma Socjologia.pl m.in. plon konkursu „Depresja - choroba społeczna XXI wieku”. Oprócz prac konkursowych dwa „depresyjne” artykuły w dziale Teksty nadesłane. Pierwszy Xylomeny, drugi Tomasza Nowaka.
31,50 PLN
do koszyka
Socjologia.pl nr 4,  2012

Socjologia.pl nr 4, 2012

30,00 PLN
do koszyka
Wpływ kobiet na politykę państwa na przykładzie Polski i Hiszpanii

Wpływ kobiet na politykę państwa na przykładzie Polski i Hiszpanii

Na pewno można stwierdzić zauważalny wzrost obecności kobiet w obszarze życia publicznego oraz postęp w rozwoju podejmowanych działań społecznych zmierzających do poprawy ich statusu. W ostatnich latach, Polska i Hiszpania przeszły szereg znaczących zmian w zakresie zwiększenia i utrzymania odpowiedniej obecności kobiet w obszarze polityki, która obejmuje wiele istotnych kwestii. Ogromna część tych zmian wynika z członkostwa w Unii Europejskiej, która prowadzi politykę równości płci mającą na celu wdrożenie i rozwinięcie polityki krajowej każdego państwa członkowskiego o aspekty równouprawnienia oraz antydyskryminacji.
31,50 PLN
do koszyka
Współpraca międzynarodowa miast a rozwój lokalny (na przykładzie miasta Krakowa)

Współpraca międzynarodowa miast a rozwój lokalny (na przykładzie miasta Krakowa)

Celem niniejszej pracy jest zbadanie, czy istnieje związek między prowadzoną współpracą międzynarodową miasta Krakowa z miastami partnerskimi a rozwojem lokalnym, rozumianym w niniejszej pracy jako realizacja celów zawartych w Strategii Rozwoju Krakowa z 2005 roku.
42,00 PLN
do koszyka
zobacz więcej »
Powiadom znajomego Zapytaj o produkt Pobierz jako PDF Drukuj Powiadom o zmianie ceny Dodaj do ulubionych
Newsletter
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach, zapowiedziach, promocjach i konkursach zapisz sie do newslettera. Jeżeli chcesz się wypisać z newslettera lub zarządzać swoją subskrypcją kliknij tutaj.
Jeżeli chcesz się wypisać z newslettera wpisz swój adres e-mail i kliknij "Wypisz". Jeżeli chcesz się zapisać kliknij tutaj.

Informacje

  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności

Pomoc

  • Reklamacje i zwroty

Skontaktuj się z nami!

SOWA Sp. z o.o.
ul. Raszyńska 13
05-500 Piaseczno
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
(pon.-pt. od 8:00 do 16:00)
mceglarska@sowadruk.pl
22 431 81 56
Copyright © 2025
Oprogramowanie sklepu: AptusShop Projekt i strony: Aptus.pl
Brak ulubionych
Sowa Sp. z o.o.
Szukaj
0
0,00 PLN
Koszty dostawy