• Regulamin
  • Kontakt
Sowa Sp. z o.o.
0
0,00 PLN
Koszty dostawy
szukaj
Zaloguj się załóż konto
  • Strona główna
  • Kategorie
    Promocje:
    Nowości Polecamy
    • Biografie
    • Dla dzieci i młodzieży
    • Ekonomia, biznes, zarządzanie
    • Encyklopedie, leksykony, słowniki
    • Fantasy
    • Filozofia
    • Geopolityka
    • Historia
    • Informatyka
    • Języki obce
    • Kartografia, przewodniki
    • Kultura orientu
    • Kultury obce
    • Literatura
    • Literatura obcojęzyczna
    • Medycyna
    • Militaria
    • Nauki humanistyczne
    • Nauki matematyczno-przyrodnicze
    • Nauki społeczne, demografia, polityka
    • Pedagogika, dydaktyka
    • Periodyki
    • Podręczniki akademickie
    • Podręczniki szkolne
    • Poezja
    • Poradniki, hobby
      • Kulinaria
    • Prawo
    • Proza, beletrystyka, publicystyka
    • Psychologia
    • Religia, teologia, historia Kościoła
    • Reprinty
    • Rolnictwo, leśnictwo, hodowla
    • Różne
    • Sport, turystyka
    • Sztuka, muzyka, film, architektura
    • Technika
    • Unia Europejska
  • Wydawnictwa
  • Promocje
  • Strona główna
  • Ekonomia, biznes, zarządzanie
  • Wprowadzenie nowego produktu na rynek telefonii bezprzewodowej przez Polską Telefonię Cyfrową Sp. z o.o. na przykładzie usługi GPRS

Wprowadzenie nowego produktu na rynek telefonii bezprzewodowej przez Polską Telefonię Cyfrową Sp. z o.o. na przykładzie usługi GPRS

PTC Sp. z o.o. była pierwszym operatorem telefonii komórkowej w Polsce, który zaproponował klientom wszechstronne i nowatorskie rozwiązania oparte na nowej technologii GPRS.
Oprawa Miękka
Format 170x240
Rok wydania 2005
Liczba stron 72
ISBN 83-60095-05-1
Autor Kowalczyk Agnieszka
Język polski
Wydawnictwo Promotor

Cena: 31,50 PLN

do koszyka
Wprowadzenie nowego produktu na rynek telefonii bezprzewodowej przez Polską Telefonię Cyfrową Sp. z o.o. na przykładzie usługi GPRS
Cztery lata doświadczeń przedsiębiorstwa na polskim rynku telefonii komórkowej oraz znajomość rosnących potrzeb abonentów pozwoliły operatorowi przygotować ten nowy, rewolucyjny produkt i zakończyć sukcesem jego wprowadzenie na polski rynek telefonii bezprzewodowej.
Nie dodano jeszcze żadnej opini.
Dodaj swoją opinię

Oprawa

Miękka

Format

170x240

Rok wydania

2005

Liczba stron

72

ISBN

83-60095-05-1

Autor

Kowalczyk Agnieszka

Język

polski

Wydawnictwo

Promotor
Przedsiębiorczość jako sposób myślenia i działania

Przedsiębiorczość jako sposób myślenia i działania

Celem autora było zbadanie sposobu zarządzania w Przedsiębiorstwie Produkcyjno-Handlowym „CONSTANS-TERMIT” sp. z o.o. pod kątem przedsiębiorczości.
31,50 PLN
do koszyka
Status prawny wójta, burmistrza, prezydenta miasta

Status prawny wójta, burmistrza, prezydenta miasta

Niniejsza praca poświęcona została kwestii statusu prawnego wójta, burmistrza, prezydenta miasta.
36,75 PLN
do koszyka
Analiza efektywności systemu oceniania pracowników (na przykładzie TP S.A.)

Analiza efektywności systemu oceniania pracowników (na przykładzie TP S.A.)

Stanowiąc istotny element zarządzania zasobami ludzkimi, ocenianie kadr jest ważne ze względu na szereg elementów. Stanowi wszak pomoc w rekrutacji, kierowaniu, motywacji oraz szkoleniu pracowników, co w efekcie wskazuje na jej istotną rolę na wielu etapach procesu zarządzania.
Budowa systemu przeglądu i oceny kadry zakłada podmiotową rolę pracownika w organizacji, a więc oceniany dyrektor lub kierownik musi mieć prawo przedstawienia swojej samooceny, która będzie brana pod uwagę przy ocenie przez zwierzchnika. Przyjęto zasadę, że oceny dokonuje bezpośredni przełożony. Aby można było uzyskać wiarygodny i porównywalny rezultat, do oceny wykorzystano specjalnie skonstruowane narzędzia.
37,00 PLN
do koszyka
Analiza gospodarki finansowej gminy (na przykładzie gminy Miedziana Góra)

Analiza gospodarki finansowej gminy (na przykładzie gminy Miedziana Góra)

Podstawowym problemem badawczym pracy jest analiza budżetu gminy Miedziana Góra.
37,00 PLN
do koszyka
Analiza marketingowa w przedsiębiorstwie

Analiza marketingowa w przedsiębiorstwie

Celem niniejszej książki jest przedstawienie analizy marketingowej dokonanej na praktycznym przykładzie Rafinerii Nafty Jedlicze S.A.
42,00 PLN
do koszyka
zobacz więcej »
Powiadom znajomego Zapytaj o produkt Pobierz jako PDF Drukuj Powiadom o zmianie ceny Dodaj do ulubionych
Newsletter
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach, zapowiedziach, promocjach i konkursach zapisz sie do newslettera. Jeżeli chcesz się wypisać z newslettera lub zarządzać swoją subskrypcją kliknij tutaj.
Jeżeli chcesz się wypisać z newslettera wpisz swój adres e-mail i kliknij "Wypisz". Jeżeli chcesz się zapisać kliknij tutaj.

Informacje

  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności

Pomoc

  • Reklamacje i zwroty

Skontaktuj się z nami!

SOWA Sp. z o.o.
ul. Raszyńska 13
05-500 Piaseczno
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
(pon.-pt. od 8:00 do 16:00)
mceglarska@sowadruk.pl
22 431 81 56
Copyright © 2025
Oprogramowanie sklepu: AptusShop Projekt i strony: Aptus.pl
Brak ulubionych
Sowa Sp. z o.o.
Szukaj
0
0,00 PLN
Koszty dostawy