• Regulamin
  • Kontakt
Sowa Sp. z o.o.
0
0,00 PLN
Koszty dostawy
szukaj
Zaloguj się załóż konto
  • Strona główna
  • Kategorie
    Promocje:
    Nowości Polecamy
    • Biografie
    • Dla dzieci i młodzieży
    • Ekonomia, biznes, zarządzanie
    • Encyklopedie, leksykony, słowniki
    • Fantasy
    • Filozofia
    • Geopolityka
    • Historia
    • Informatyka
    • Języki obce
    • Kartografia, przewodniki
    • Kultura orientu
    • Kultury obce
    • Literatura
    • Literatura obcojęzyczna
    • Medycyna
    • Militaria
    • Nauki humanistyczne
    • Nauki matematyczno-przyrodnicze
    • Nauki społeczne, demografia, polityka
    • Pedagogika, dydaktyka
    • Periodyki
    • Podręczniki akademickie
    • Podręczniki szkolne
    • Poezja
    • Poradniki, hobby
      • Kulinaria
    • Prawo
    • Proza, beletrystyka, publicystyka
    • Psychologia
    • Religia, teologia, historia Kościoła
    • Reprinty
    • Rolnictwo, leśnictwo, hodowla
    • Różne
    • Sport, turystyka
    • Sztuka, muzyka, film, architektura
    • Technika
    • Unia Europejska
  • Wydawnictwa
  • Promocje
  • Strona główna
  • Nauki społeczne, demografia, polityka
  • Wydawnictwo: Promotor

Kategorie

  • Biografie
  • Dla dzieci i młodzieży
  • Ekonomia, biznes, zarządzanie
  • Encyklopedie, leksykony, słowniki
  • Fantasy
  • Filozofia
  • Geopolityka
  • Historia
  • Informatyka
  • Języki obce
  • Kartografia, przewodniki
  • Kultura orientu
  • Kultury obce
  • Literatura
  • Literatura obcojęzyczna
  • Medycyna
  • Militaria
  • Nauki humanistyczne
  • Nauki matematyczno-przyrodnicze
  • Nauki społeczne, demografia, polityka
  • Pedagogika, dydaktyka
  • Periodyki
  • Podręczniki akademickie
  • Podręczniki szkolne
  • Poezja
  • Poradniki, hobby
  • Prawo
  • Proza, beletrystyka, publicystyka
  • Psychologia
  • Religia, teologia, historia Kościoła
  • Reprinty
  • Rolnictwo, leśnictwo, hodowla
  • Różne
  • Sport, turystyka
  • Sztuka, muzyka, film, architektura
  • Technika
  • Unia Europejska
Autor
(2)Rogaska Aleksandra (2)Marek Trelewicz (red.) (1)Zawół Anna (1)Katarzyna Wójtowicz (1)zobacz więcej › Filtruj ›
Rok wydania
2012 (9)2008 (4)2009 (4)2011 (3)2010 (2)zobacz więcej › Filtruj ›
Wydawnictwo
Promotor (27) Filtruj ›
Format
170x240 (26)148x210 (1) Filtruj ›
ISBN
978-83-60095-56-0 (1)978-83-60095-40-9 (1)978-83-60095-57-7 (1)978-83-60095-17-1 (1)978-83-60095-63-8 (1)zobacz więcej › Filtruj ›
Język
polski (27) Filtruj ›
Oprawa
Miękka (26)Zeszytowa (1) Filtruj ›
Cena
fantastyka, science fiction, romans, rodzina, chrześcijaństwo, kobieta po 30, historia, komiksy, bohema paryska, katolicyzm, internet, miłość, opennexus, fantasy, #koty #bajka o kotach, rzeczywistość wirtualna, modigliani, obyczaj, komputery, tajemnice historyczne
Kategorie
Filtr:
Wydawnictwo: Promotor Kategoria: Nauki społeczne, demografia, polityka

Nauki społeczne, demografia, polityka - Wydawnictwo: Promotor

Sortuj: Nazwa Cena Nowość Bestseller
Na stronę: 12 30 60
Socjologia.pl nr 4,  2012

Socjologia.pl nr 4, 2012

30,00 PLN
do koszyka
Społeczeństwo obywatelskie w Gdyni – analiza socjologiczna

Społeczeństwo obywatelskie w Gdyni – analiza socjologiczna

Gdynia – miasto ludzi otwartych, przedsiębiorczych i dynamicznych, “z morza i marzeń”, posiadające swoisty charakter, którego źródła zyskało w okresie międzywojennym.
31,50 PLN
do koszyka
Status prawny wójta, burmistrza, prezydenta miasta

Status prawny wójta, burmistrza, prezydenta miasta

Niniejsza praca poświęcona została kwestii statusu prawnego wójta, burmistrza, prezydenta miasta.
36,75 PLN
do koszyka
Ścieżki kariery studentów socjologii UAM

Ścieżki kariery studentów socjologii UAM

Praca składa się z dwóch zasadniczych części : teoretycznej i empirycznej. W pierwszym rozdziale, który stanowi swoiste wprowadzenie, poświecone podmiotowi badań, omówione zostały wybrane aspekty młodzieży jako kategorii analitycznej.
36,75 PLN
do koszyka
Tożsamość narracyjna w cyberprzestrzeni

Tożsamość narracyjna w cyberprzestrzeni

W niniejszej autor postawił sobie trzy cele, mianowicie: 1) scharakteryzowanie przekrojowe pojęcia definicji tożsamości narracyjnej w wybranych typach społeczeństw,
36,75 PLN
do koszyka
Umowa sponsoringu w sporcie

Umowa sponsoringu w sporcie

Instytucja sponsoringu jest powszechnie wykorzystywanym narzędziem marketingowym, które służy nie tylko promowaniu jakiejś marki (brand’u), firmy przedsiębiorcy (ewentualnie osoby fizycznej), ale również jest narzędziem, które służy tzw. komunikacji społecznej (z potencjalnymi partnerami, klientami), spełnianiu idei społecznej odpowiedzialności biznesu, a przede wszystkim jest jednym ze źródeł finansowania sportu.
Książka stanowi interesujące dla potencjalnych stron umowy sponsoringu kompendium aktualnego stanu prawnego analizowanej materii, a także współczesnych poglądów doktryny oraz tendencji rozwoju dotyczących umowy sponsoringu.
36,75 PLN
do koszyka
Unia Wolności na polskiej scenie politycznej

Unia Wolności na polskiej scenie politycznej

Unia Wolności to nie tylko partia polityczna, to też symbol, idea i przykład konstruktywnej, ciężkiej pracy dla dobra ogółu.
31,50 PLN
do koszyka
Wpływ kobiet na politykę państwa na przykładzie Polski i Hiszpanii

Wpływ kobiet na politykę państwa na przykładzie Polski i Hiszpanii

Na pewno można stwierdzić zauważalny wzrost obecności kobiet w obszarze życia publicznego oraz postęp w rozwoju podejmowanych działań społecznych zmierzających do poprawy ich statusu. W ostatnich latach, Polska i Hiszpania przeszły szereg znaczących zmian w zakresie zwiększenia i utrzymania odpowiedniej obecności kobiet w obszarze polityki, która obejmuje wiele istotnych kwestii. Ogromna część tych zmian wynika z członkostwa w Unii Europejskiej, która prowadzi politykę równości płci mającą na celu wdrożenie i rozwinięcie polityki krajowej każdego państwa członkowskiego o aspekty równouprawnienia oraz antydyskryminacji.
31,50 PLN
do koszyka
Współpraca międzynarodowa miast a rozwój lokalny (na przykładzie miasta Krakowa)

Współpraca międzynarodowa miast a rozwój lokalny (na przykładzie miasta Krakowa)

Celem niniejszej pracy jest zbadanie, czy istnieje związek między prowadzoną współpracą międzynarodową miasta Krakowa z miastami partnerskimi a rozwojem lokalnym, rozumianym w niniejszej pracy jako realizacja celów zawartych w Strategii Rozwoju Krakowa z 2005 roku.
42,00 PLN
do koszyka
Wynagrodzenie menedżerów jako zasada corporate governance

Wynagrodzenie menedżerów jako zasada corporate governance

Rozdzielenie funkcji właścicielskich i zarządczych spowodowało potrzebę wypracowania mechanizmów które zapewnią, iż menedżerowie będą zarządzać powierzonym kapitałem w sposób profesjonalny i odpowiedzialny. Celem corporate governance jest budowanie wartości dla akcjonariusza przy uwzględnieniu celów interesariuszy. Podstawą takiego wniosku jest przyjęcie za prawdziwe koncepcji interesu spółki rozumianego jako wypadkowa interesów akcjonariuszy oraz założenie, iż cele interesariuszy powinny być uwzględniane na zasadach ogólnych prawa prywatnego.
36,75 PLN
do koszyka
Zagrożenia młodzieży na terenie miejscowości Góra

Zagrożenia młodzieży na terenie miejscowości Góra

Wielu młodych ludzi, wkraczając w świat dorosłych, poszukuje nowych wartości – pragnie samodzielnie dokonywać wyborów. Te dążenia są pełne trudu i pomyłek.
31,50 PLN
do koszyka
Zakaz konkurencji w prawie pracy

Zakaz konkurencji w prawie pracy

W stosunkach pracy ścierają się ze sobą bardzo różne interesy, wśród których można wskazać interesy własne pracodawcy, interesy każdego z pracowników jak i interesy całej załogi, czy interesy publiczne (ogólnospołeczne). Oczywiście wszystkie te interesy są ze sobą ściśle powiązane i są od siebie w różnoraki sposób zależne, ale nie można zapominać, iż każdy z nich jest jednak interesem odrębnym. Niewątpliwie bardzo ważne jest, aby wszystkim pracownikom przyświecał jeden wspólny cel, na przykład właśnie w postaci ochrony interesów gospodarczych pracodawcy i aby był on realizowany wspólnym wysiłkiem.
36,75 PLN
do koszyka
Strona 2 z 3
Poprzednia
123
Następna
pokaż wszystkie produkty
Newsletter
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach, zapowiedziach, promocjach i konkursach zapisz sie do newslettera. Jeżeli chcesz się wypisać z newslettera lub zarządzać swoją subskrypcją kliknij tutaj.
Jeżeli chcesz się wypisać z newslettera wpisz swój adres e-mail i kliknij "Wypisz". Jeżeli chcesz się zapisać kliknij tutaj.

Informacje

  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności

Pomoc

  • Reklamacje i zwroty

Skontaktuj się z nami!

SOWA Sp. z o.o.
ul. Raszyńska 13
05-500 Piaseczno
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
(pon.-pt. od 8:00 do 16:00)
mceglarska@sowadruk.pl
22 431 81 56
Copyright © 2025
Oprogramowanie sklepu: AptusShop Projekt i strony: Aptus.pl
Brak ulubionych
Sowa Sp. z o.o.
Szukaj
0
0,00 PLN
Koszty dostawy