• Regulamin
  • Kontakt
Sowa Sp. z o.o.
0
0,00 PLN
Koszty dostawy
szukaj
Zaloguj się załóż konto
  • Strona główna
  • Kategorie
    Promocje:
    Nowości Polecamy
    • Biografie
    • Dla dzieci i młodzieży
    • Ekonomia, biznes, zarządzanie
    • Encyklopedie, leksykony, słowniki
    • Fantasy
    • Filozofia
    • Geopolityka
    • Historia
    • Informatyka
    • Języki obce
    • Kartografia, przewodniki
    • Kultura orientu
    • Kultury obce
    • Literatura
    • Literatura obcojęzyczna
    • Medycyna
    • Militaria
    • Nauki humanistyczne
    • Nauki matematyczno-przyrodnicze
    • Nauki społeczne, demografia, polityka
    • Pedagogika, dydaktyka
    • Periodyki
    • Podręczniki akademickie
    • Podręczniki szkolne
    • Poezja
    • Poradniki, hobby
      • Kulinaria
    • Prawo
    • Proza, beletrystyka, publicystyka
    • Psychologia
    • Religia, teologia, historia Kościoła
    • Reprinty
    • Rolnictwo, leśnictwo, hodowla
    • Różne
    • Sport, turystyka
    • Sztuka, muzyka, film, architektura
    • Technika
    • Unia Europejska
  • Wydawnictwa
  • Promocje
  • Strona główna
  • Socjologia.pl nr 3, 2010

Socjologia.pl nr 3, 2010

W trzecim numerze pisma Socjologia.pl m.in. plon konkursu „Depresja - choroba społeczna XXI wieku”. Oprócz prac konkursowych dwa „depresyjne” artykuły w dziale Teksty nadesłane. Pierwszy Xylomeny, drugi Tomasza Nowaka.
Oprawa Miękka
Liczba stron 130
ISBN 1689-8672
Format 170x240
Rok wydania 2011
Język polski
Wydawnictwo Promotor

Cena: 31,50 PLN

do koszyka
Socjologia.pl nr 3,  2010
Następnie artykuł w dziale Tropiciele Konfliktów Społecznych. Po nim, trochę jako uzupełnienie tematu, artykuł Rafała Sawickiego „Starożytne korzenie europejskiej samorządności”. Na koniec, jak zwykle, z lamusa dyskusji pisma, wortalu. W numerze również recenzja książki Michel Maffesoli, „Czas plemion. Schyłek indywidualizmu w społeczeństwach ponowoczesnych” oraz zaanonsowanie koncepcji Nowej Socjologii.
Nie dodano jeszcze żadnej opini.
Dodaj swoją opinię

Oprawa

Miękka

Liczba stron

130

ISBN

1689-8672

Format

170x240

Rok wydania

2011

Język

polski

Wydawnictwo

Promotor
Socjologia.pl nr 2,  2010

Socjologia.pl nr 2, 2010

Tadeusz Goch „Następstwa natury”, Zosia Samosia „Nie przypadek”, Agnieszka Ślaska „Rozmowa menadżera ds. reklamy z bezdomnym”, Daria Madyńska „Technoholizm”, Anna Datko „Problematyczna temperatura czy problem o dużej temperaturze? Pełen konfliktów dyskurs o globalnym ociepleniu”, Magdalena Zioło „Ale ziemia jest w realu i jeszcze się kręci”, Bartłomiej Grubich „Funkcjonalne i niefunkcjonalne konflikty społeczne w sferze publicznej – studium przypadku”, Natalia Jurczykowska „Inni od innych”, Anna Wenerska „Grunt to interes, czyli spór o rodzinne ogrody działkowe”, Joanna Schabowska „Zlot balonowy”, Maciej Szymański „Blokersi” kontra „społeczniaki”.
31,50 PLN
do koszyka
Mobbing jako patologiczne zjawisko w zarządzaniu zasobami ludzkimi

Mobbing jako patologiczne zjawisko w zarządzaniu zasobami ludzkimi

Celem niniejszej pracy poświęconej problematyce mobbingu jako patologicznego zjawiska w zarządzaniu personelem.
36,75 PLN
do koszyka
Socjologia.pl nr 1,  2009

Socjologia.pl nr 1, 2009

Anna Datko „Polak potrafi O konsumowaniu edukacji w Polsce (i nie tylko)”, Bartłomiej Grubych „Pokrzyczeli i poszli, parę słów o ruchu alterglobalistycznym”, Monika Szlęzak „Ciało ponowoczesne”, Ewa Spinda „Refleksja - dzień z życia socjologa.
31,50 PLN
do koszyka
Socjologia.pl nr 4,  2012

Socjologia.pl nr 4, 2012

30,00 PLN
do koszyka
Umowa sponsoringu w sporcie

Umowa sponsoringu w sporcie

Instytucja sponsoringu jest powszechnie wykorzystywanym narzędziem marketingowym, które służy nie tylko promowaniu jakiejś marki (brand’u), firmy przedsiębiorcy (ewentualnie osoby fizycznej), ale również jest narzędziem, które służy tzw. komunikacji społecznej (z potencjalnymi partnerami, klientami), spełnianiu idei społecznej odpowiedzialności biznesu, a przede wszystkim jest jednym ze źródeł finansowania sportu.
Książka stanowi interesujące dla potencjalnych stron umowy sponsoringu kompendium aktualnego stanu prawnego analizowanej materii, a także współczesnych poglądów doktryny oraz tendencji rozwoju dotyczących umowy sponsoringu.
36,75 PLN
do koszyka
zobacz więcej »
Powiadom znajomego Zapytaj o produkt Pobierz jako PDF Drukuj Powiadom o zmianie ceny Dodaj do ulubionych
Newsletter
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach, zapowiedziach, promocjach i konkursach zapisz sie do newslettera. Jeżeli chcesz się wypisać z newslettera lub zarządzać swoją subskrypcją kliknij tutaj.
Jeżeli chcesz się wypisać z newslettera wpisz swój adres e-mail i kliknij "Wypisz". Jeżeli chcesz się zapisać kliknij tutaj.

Informacje

  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności

Pomoc

  • Reklamacje i zwroty

Skontaktuj się z nami!

SOWA Sp. z o.o.
ul. Raszyńska 13
05-500 Piaseczno
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
(pon.-pt. od 8:00 do 16:00)
mceglarska@sowadruk.pl
22 431 81 56
Copyright © 2025
Oprogramowanie sklepu: AptusShop Projekt i strony: Aptus.pl
Brak ulubionych
Sowa Sp. z o.o.
Szukaj
0
0,00 PLN
Koszty dostawy