• Regulamin
  • Kontakt
Sowa Sp. z o.o.
0
0,00 PLN
Koszty dostawy
szukaj
Zaloguj się załóż konto
  • Strona główna
  • Kategorie
    Promocje:
    Nowości Polecamy
    • Biografie
    • Dla dzieci i młodzieży
    • Ekonomia, biznes, zarządzanie
    • Encyklopedie, leksykony, słowniki
    • Fantasy
    • Filozofia
    • Geopolityka
    • Historia
    • Informatyka
    • Języki obce
    • Kartografia, przewodniki
    • Kultura orientu
    • Kultury obce
    • Literatura
    • Literatura obcojęzyczna
    • Medycyna
    • Militaria
    • Nauki humanistyczne
    • Nauki matematyczno-przyrodnicze
    • Nauki społeczne, demografia, polityka
    • Pedagogika, dydaktyka
    • Periodyki
    • Podręczniki akademickie
    • Podręczniki szkolne
    • Poezja
    • Poradniki, hobby
      • Kulinaria
    • Prawo
    • Proza, beletrystyka, publicystyka
    • Psychologia
    • Religia, teologia, historia Kościoła
    • Reprinty
    • Rolnictwo, leśnictwo, hodowla
    • Różne
    • Sport, turystyka
    • Sztuka, muzyka, film, architektura
    • Technika
    • Unia Europejska
  • Wydawnictwa
  • Promocje
  • Strona główna
  • Ekonomia, biznes, zarządzanie
  • Obsługa klienta indywidualnego w bankowości na przykładzie Banku Millennium S.A.

Obsługa klienta indywidualnego w bankowości na przykładzie Banku Millennium S.A.

W dobie dużego uświadomienia społeczeństwa w dziedzinie finansów, coraz ważniejszy staje się kontakt z klientem.
Oprawa Miękka
Format 170x240
Rok wydania 2010
Liczba stron 70
ISBN 978-83-60095-51-5
Język polski
Wydawnictwo Promotor
Autor Ziomek Edyta

Cena: 36,75 PLN

do koszyka
Obsługa klienta indywidualnego w bankowości na przykładzie Banku Millennium S.A.
Celem marketingu jest prowadzenie działalności w taki sposób, aby klient odczuwał satysfakcje a bank osiągał zyski. Bank musi skoncentrować się na potrzebach klienta i pragnieniach w wyniku czego może zaoferować pożądane usługi.
Nie dodano jeszcze żadnej opini.
Dodaj swoją opinię

Oprawa

Miękka

Format

170x240

Rok wydania

2010

Liczba stron

70

ISBN

978-83-60095-51-5

Język

polski

Wydawnictwo

Promotor

Autor

Ziomek Edyta
Negocjacje w bankowości warunkiem skutecznej sprzedaży

Negocjacje w bankowości warunkiem skutecznej sprzedaży

Celem niniejszej pracy jest ukazanie, że negocjacje są skutecznym środkiem dla osiągnięcia przez bank nie tylko zysku, ale również poważania, prestiżu i – co najważniejsze – zaufania i lojalności klientów.
36,75 PLN
do koszyka
Komputerowe wspomaganie procesów informacyjno – decyzyjnych ratownictwa

Komputerowe wspomaganie procesów informacyjno – decyzyjnych ratownictwa

Celem poznawczym pracy jest przedstawienie metod oraz procedur wykorzystywanych przy podejmowaniu decyzji w cyklu realizacyjnym działań ratowniczych na szczeblu powiatowym oraz ich analiza kosztowo – czasowa.
36,75 PLN
do koszyka
Motywowanie do pracy na przykładzie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 1 we Wrocławiu

Motywowanie do pracy na przykładzie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 1 we Wrocławiu

Celem pracy jest analiza i ocena motywowania pracowników do pracy w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym Nr 1 we Wrocławiu.
31,50 PLN
do koszyka
Nadzór regionalnych izb obrachunkowych nad jednostkami samorządu terytorialnego.

Nadzór regionalnych izb obrachunkowych nad jednostkami samorządu terytorialnego.

Pojęcie nadzoru pojawiło się w epoce liberalnego państwa prawnego wraz z zapoczątkowaniem procesów decentralizacji władzy publicznej państwa typu policyjnego i organizowaniem, na zasadzie powszechności, korporacji samorządowych o charakterze terytorialnym. Jedną z więzi występujących w administracji publicznej jest nadzór, który obejmuje kompetencję (możność i powinność prawną) władczego wkraczania właściwego, nadrzędnego (organizacyjnie bądź funkcjonalnie) organu administracji publicznej w działalność organu (podmiotu) nadzorowanego. Zadaniem nadzoru jest utrzymanie działalności zdecentralizowanej administracji publicznej w granicach prawa.
31,50 PLN
do koszyka
Ocenianie pracowników jako element podejmowania decyzji personalnych w zarządzaniu przedsiębiorstwem (Telekomunikacją Polską S.A.)

Ocenianie pracowników jako element podejmowania decyzji personalnych w zarządzaniu przedsiębiorstwem (Telekomunikacją Polską S.A.)

Celem tej pracy jest zastanowienie się, na ile wprowadzanie do zarządzania personelem ocen pracowniczych wpływa na postrzeganie firmy przez jej pracowników i staje się elementem motywującym do lepszej i bardziej wydajnej pracy.
31,50 PLN
do koszyka
zobacz więcej »
Powiadom znajomego Zapytaj o produkt Pobierz jako PDF Drukuj Powiadom o zmianie ceny Dodaj do ulubionych
Newsletter
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach, zapowiedziach, promocjach i konkursach zapisz sie do newslettera. Jeżeli chcesz się wypisać z newslettera lub zarządzać swoją subskrypcją kliknij tutaj.
Jeżeli chcesz się wypisać z newslettera wpisz swój adres e-mail i kliknij "Wypisz". Jeżeli chcesz się zapisać kliknij tutaj.

Informacje

  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności

Pomoc

  • Reklamacje i zwroty

Skontaktuj się z nami!

SOWA Sp. z o.o.
ul. Raszyńska 13
05-500 Piaseczno
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
(pon.-pt. od 8:00 do 16:00)
mceglarska@sowadruk.pl
22 431 81 56
Copyright © 2025
Oprogramowanie sklepu: AptusShop Projekt i strony: Aptus.pl
Brak ulubionych
Sowa Sp. z o.o.
Szukaj
0
0,00 PLN
Koszty dostawy