• Regulamin
  • Kontakt
Sowa Sp. z o.o.
0
0,00 PLN
Koszty dostawy
szukaj
Zaloguj się załóż konto
  • Strona główna
  • Kategorie
    Promocje:
    Nowości Polecamy
    • Biografie
    • Dla dzieci i młodzieży
    • Ekonomia, biznes, zarządzanie
    • Encyklopedie, leksykony, słowniki
    • Fantasy
    • Filozofia
    • Geopolityka
    • Historia
    • Informatyka
    • Języki obce
    • Kartografia, przewodniki
    • Kultura orientu
    • Kultury obce
    • Literatura
    • Literatura obcojęzyczna
    • Medycyna
    • Militaria
    • Nauki humanistyczne
    • Nauki matematyczno-przyrodnicze
    • Nauki społeczne, demografia, polityka
    • Pedagogika, dydaktyka
    • Periodyki
    • Podręczniki akademickie
    • Podręczniki szkolne
    • Poezja
    • Poradniki, hobby
      • Kulinaria
    • Prawo
    • Proza, beletrystyka, publicystyka
    • Psychologia
    • Religia, teologia, historia Kościoła
    • Reprinty
    • Rolnictwo, leśnictwo, hodowla
    • Różne
    • Sport, turystyka
    • Sztuka, muzyka, film, architektura
    • Technika
    • Unia Europejska
  • Wydawnictwa
  • Promocje
  • Strona główna
  • Periodyki
  • Socjologia.pl nr 2, 2010

Socjologia.pl nr 2, 2010

Tadeusz Goch „Następstwa natury”, Zosia Samosia „Nie przypadek”, Agnieszka Ślaska „Rozmowa menadżera ds. reklamy z bezdomnym”, Daria Madyńska „Technoholizm”, Anna Datko „Problematyczna temperatura czy problem o dużej temperaturze? Pełen konfliktów dyskurs o globalnym ociepleniu”, Magdalena Zioło „Ale ziemia jest w realu i jeszcze się kręci”, Bartłomiej Grubich „Funkcjonalne i niefunkcjonalne konflikty społeczne w sferze publicznej – studium przypadku”, Natalia Jurczykowska „Inni od innych”, Anna Wenerska „Grunt to interes, czyli spór o rodzinne ogrody działkowe”, Joanna Schabowska „Zlot balonowy”, Maciej Szymański „Blokersi” kontra „społeczniaki”.
Oprawa Miękka
Liczba stron 130
ISBN 1689-8672
Format 170x240
Rok wydania 2010
Język polski
Wydawnictwo Promotor
Autor Trelewicz Marek

Cena: 31,50 PLN

do koszyka
Socjologia.pl nr 2,  2010
Wojny domowe o przestrzeń publiczną”, Daria Madyńska „Polki nie-młode”, Daria Madyńska „Muzycy ulicy”, Magdalena Bednarska „Inny wcale nie znaczy gorszy”, Hanna Kostrzewska „St@rość”, Dariusz Jarlachowicz „Spór o sąsiedztwo”, Ariel Chmielecki „Polska – państwo czterech jaźni”, Magdalena Zaremba „Młodość dzisiejszych czasów”, Łukasz Błasiak „Od tego się zaczęło”, Paulina Guzek „Globalne perspektywy”, Magdalena Zioło „O bezradności, ale i wykluczeniu”, Magdalena Zioło „Krystalizacje. Made in Teatr”, Emilia Adamska „To tylko zabawa”.
Nie dodano jeszcze żadnej opini.
Dodaj swoją opinię

Oprawa

Miękka

Liczba stron

130

ISBN

1689-8672

Format

170x240

Rok wydania

2010

Język

polski

Wydawnictwo

Promotor

Autor

Trelewicz Marek
Socjologia.pl nr 1,  2009

Socjologia.pl nr 1, 2009

Anna Datko „Polak potrafi O konsumowaniu edukacji w Polsce (i nie tylko)”, Bartłomiej Grubych „Pokrzyczeli i poszli, parę słów o ruchu alterglobalistycznym”, Monika Szlęzak „Ciało ponowoczesne”, Ewa Spinda „Refleksja - dzień z życia socjologa.
31,50 PLN
do koszyka
Socjologia.pl nr 3,  2010

Socjologia.pl nr 3, 2010

W trzecim numerze pisma Socjologia.pl m.in. plon konkursu „Depresja - choroba społeczna XXI wieku”. Oprócz prac konkursowych dwa „depresyjne” artykuły w dziale Teksty nadesłane. Pierwszy Xylomeny, drugi Tomasza Nowaka.
31,50 PLN
do koszyka
Komputerowe wspomaganie procesów informacyjno – decyzyjnych ratownictwa

Komputerowe wspomaganie procesów informacyjno – decyzyjnych ratownictwa

Celem poznawczym pracy jest przedstawienie metod oraz procedur wykorzystywanych przy podejmowaniu decyzji w cyklu realizacyjnym działań ratowniczych na szczeblu powiatowym oraz ich analiza kosztowo – czasowa.
36,75 PLN
do koszyka
Motywowanie do pracy na przykładzie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 1 we Wrocławiu

Motywowanie do pracy na przykładzie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 1 we Wrocławiu

Celem pracy jest analiza i ocena motywowania pracowników do pracy w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym Nr 1 we Wrocławiu.
31,50 PLN
do koszyka
Negocjacje w bankowości warunkiem skutecznej sprzedaży

Negocjacje w bankowości warunkiem skutecznej sprzedaży

Celem niniejszej pracy jest ukazanie, że negocjacje są skutecznym środkiem dla osiągnięcia przez bank nie tylko zysku, ale również poważania, prestiżu i – co najważniejsze – zaufania i lojalności klientów.
36,75 PLN
do koszyka
zobacz więcej »
Powiadom znajomego Zapytaj o produkt Pobierz jako PDF Drukuj Powiadom o zmianie ceny Dodaj do ulubionych
Newsletter
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach, zapowiedziach, promocjach i konkursach zapisz sie do newslettera. Jeżeli chcesz się wypisać z newslettera lub zarządzać swoją subskrypcją kliknij tutaj.
Jeżeli chcesz się wypisać z newslettera wpisz swój adres e-mail i kliknij "Wypisz". Jeżeli chcesz się zapisać kliknij tutaj.

Informacje

  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności

Pomoc

  • Reklamacje i zwroty

Skontaktuj się z nami!

SOWA Sp. z o.o.
ul. Raszyńska 13
05-500 Piaseczno
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
(pon.-pt. od 8:00 do 16:00)
mceglarska@sowadruk.pl
22 431 81 56
Copyright © 2025
Oprogramowanie sklepu: AptusShop Projekt i strony: Aptus.pl
Brak ulubionych
Sowa Sp. z o.o.
Szukaj
0
0,00 PLN
Koszty dostawy