• Regulamin
  • Kontakt
Sowa Sp. z o.o.
0
0,00 PLN
Koszty dostawy
szukaj
Zaloguj się załóż konto
  • Strona główna
  • Kategorie
    Promocje:
    Nowości Polecamy
    • Biografie
    • Dla dzieci i młodzieży
    • Ekonomia, biznes, zarządzanie
    • Encyklopedie, leksykony, słowniki
    • Fantasy
    • Filozofia
    • Geopolityka
    • Historia
    • Informatyka
    • Języki obce
    • Kartografia, przewodniki
    • Kultura orientu
    • Kultury obce
    • Literatura
    • Literatura obcojęzyczna
    • Medycyna
    • Militaria
    • Nauki humanistyczne
    • Nauki matematyczno-przyrodnicze
    • Nauki społeczne, demografia, polityka
    • Pedagogika, dydaktyka
    • Periodyki
    • Podręczniki akademickie
    • Podręczniki szkolne
    • Poezja
    • Poradniki, hobby
      • Kulinaria
    • Prawo
    • Proza, beletrystyka, publicystyka
    • Psychologia
    • Religia, teologia, historia Kościoła
    • Reprinty
    • Rolnictwo, leśnictwo, hodowla
    • Różne
    • Sport, turystyka
    • Sztuka, muzyka, film, architektura
    • Technika
    • Unia Europejska
  • Wydawnictwa
  • Promocje
  • Strona główna
  • Nauki społeczne, demografia, polityka
  • Rola Internal Public Relations w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa

Rola Internal Public Relations w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa

Komunikowanie, to kluczowy element warunkujący efektywne i sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa, stanowiący integralne ogniwo procesu zarządzania. Jego istota polega na wymianie informacji między jednostkami lub grupami. Otwarta i rzetelna komunikacja wewnętrzna jest jednym z determinantów skutecznego marketingu personalnego firmy.
Oprawa Miękka
Autor , Agnieszka Traczyńska
Format 170x240
Rok wydania 2012
Liczba stron 80
ISBN 978-83-60095-65-2
Język polski
Wydawnictwo Promotor

Cena: 35,00 PLN

do koszyka
Rola Internal Public Relations w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa
Warto podkreślić, iż w dobie dynamicznie rozwijającej się technologii, kapitał ludzki stanowi kluczową wartość w przedsiębiorstwie. Pracownicy wnoszą do firmy swoją wiedzę, umiejętności, doświadczenie, tworzą także pierwszy szkic wizerunku organizacji, dlatego też ważne jest odczuwanie przez nich silnej identyfikacji z przedsiębiorstwem, poczucie zaufania do pracodawcy, jak również wysoki poziom zaangażowania w wykonywaną pracę. Narzędziem, które w znacznym stopniu przyczynia się do zmian postaw pracowniczych, a tym samym usprawnia proces komunikacji jest Internal Public Relations.
Nie dodano jeszcze żadnej opini.
Dodaj swoją opinię

Oprawa

Miękka

Autor

Agnieszka Traczyńska

Format

170x240

Rok wydania

2012

Liczba stron

80

ISBN

978-83-60095-65-2

Język

polski

Wydawnictwo

Promotor
Organizacja i funkcjonowanie Państwowej Straży Pożarnej w Polsce

Organizacja i funkcjonowanie Państwowej Straży Pożarnej w Polsce

Tematem niniejszej pracy jest prawna problematyka organizacji i funkcjonowania Państwowej Straży Pożarnej w Polsce.
Jej istotą jest zaprezentowanie rozwoju pożarnictwa na ziemiach polskich aż do czasów współczesnych. Istotne będzie również zaprezentowanie systemu ochrony przeciwpożarowej w Polsce, ze szczególnym naciskiem na charakterystykę jednostek organizacyjnych zajmujących się tą dziedziną bezpieczeństwa społecznego.
35,00 PLN
do koszyka
„Studia Geopolitica” , Rok (1) 2010/2011

„Studia Geopolitica” , Rok (1) 2010/2011

Zasadniczym celem pisma, stworzonego przez Inicjatywę Wydawniczą „Politikon”, jest propagowanie osiągnięć z zakresu geopolityki oraz integracja środowiska geopolitycznego wokół określonych tematów, projektów naukowo-badawczych oraz konferencji monograficznych. Na czele zespołu redakcyjnego stanęli dr Robert Potocki i dr Wojciech Kazanecki.
34,01 PLN
do koszyka
Analiza efektywności systemu oceniania pracowników (na przykładzie TP S.A.)

Analiza efektywności systemu oceniania pracowników (na przykładzie TP S.A.)

Stanowiąc istotny element zarządzania zasobami ludzkimi, ocenianie kadr jest ważne ze względu na szereg elementów. Stanowi wszak pomoc w rekrutacji, kierowaniu, motywacji oraz szkoleniu pracowników, co w efekcie wskazuje na jej istotną rolę na wielu etapach procesu zarządzania.
Budowa systemu przeglądu i oceny kadry zakłada podmiotową rolę pracownika w organizacji, a więc oceniany dyrektor lub kierownik musi mieć prawo przedstawienia swojej samooceny, która będzie brana pod uwagę przy ocenie przez zwierzchnika. Przyjęto zasadę, że oceny dokonuje bezpośredni przełożony. Aby można było uzyskać wiarygodny i porównywalny rezultat, do oceny wykorzystano specjalnie skonstruowane narzędzia.
37,00 PLN
do koszyka
Gospodarcze znaczenie turystyki w krajach UE i w Polsce

Gospodarcze znaczenie turystyki w krajach UE i w Polsce

Autor stara się udowodnić, iż Polska jest krajem o dużym potencjale turystycznym, w którym jednak istnieje wiele niedociągnięć.
31,50 PLN
do koszyka
Klauzule abuzywne w umowach deweloperskich

Klauzule abuzywne w umowach deweloperskich

Coraz większa ilość zawieranych umów deweloperskich oraz powszechność zjawiska umieszczania w nich przez deweloperów niedozwolonych postanowień umownych, przy jednoczesnym braku regulacji w polskim ustawodawstwie umowy deweloperskiej, a za razem małej ilości opracowań dotyczących klauzul abuzywnych, powodują konieczność opisania tych zagadnień bardziej precyzyjnie. Z punktu widzenia ochrony interesów konsumentów rynku deweloperskiego, istnieje na polskim gruncie prawa pilna potrzeba stworzenia odrębnej regulacji obejmującej umowę deweloperską. W celu lepszej przejrzystości systemu prawnego, najbardziej pożądane byłoby umieszczenie tych przepisów w Kodeksie cywilnym. Zwiększyłoby to dostępność przepisów, a także podkreśliłoby fakt, iż umowa deweloperska wchodzi w chwili obecnej w podstawowy kanon umów powszechnie zawieranych.
36,75 PLN
do koszyka
zobacz więcej »
Powiadom znajomego Zapytaj o produkt Pobierz jako PDF Drukuj Powiadom o zmianie ceny Dodaj do ulubionych
Newsletter
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach, zapowiedziach, promocjach i konkursach zapisz sie do newslettera. Jeżeli chcesz się wypisać z newslettera lub zarządzać swoją subskrypcją kliknij tutaj.
Jeżeli chcesz się wypisać z newslettera wpisz swój adres e-mail i kliknij "Wypisz". Jeżeli chcesz się zapisać kliknij tutaj.

Informacje

  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności

Pomoc

  • Reklamacje i zwroty

Skontaktuj się z nami!

SOWA Sp. z o.o.
ul. Raszyńska 13
05-500 Piaseczno
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
(pon.-pt. od 8:00 do 16:00)
mceglarska@sowadruk.pl
22 431 81 56
Copyright © 2025
Oprogramowanie sklepu: AptusShop Projekt i strony: Aptus.pl
Brak ulubionych
Sowa Sp. z o.o.
Szukaj
0
0,00 PLN
Koszty dostawy