Trzecia część trylogii McKinsey
Rozwiązywanie problemów to wysiłek zespołowy. Czy mamy do czynienia z wprowadzaniem dużych zmian w pojedynczym oddziale bądź w całej firmie, czy też odnalezieniem i usunięciem kłód leżących pod nogami bądź przywróceniem wigoru słabnącej satysfakcji klienta – lepsze zespoły zawsze będą tworzyć lepsze rozwiązania.
Bazując na kulturze skupionej wokół rozwiązań i zachowań opisanych w światowym bestsellerze McKinsey – sposób na sukces oraz opierając się na niezrównanych umiejętnościach analitycznych przedstawionych w Umyśle McKinsey, ostatni tom Trylogii McKinsey dostarcza metodyk przydatnych w budowaniu zespołu i komunikacji. Dzięki nim konsultanci McKinsey tworzą najwyższej klasy rozwiązania biznesowe, które jednocześnie trzymają się realiów.
Trzecia część trylogii McKinsey
Rozwiązywanie problemów to wysiłek zespołowy. Czy mamy do czynienia z wprowadzaniem dużych zmian w pojedynczym oddziale bądź w całej firmie, czy też odnalezieniem i usunięciem kłód leżących pod nogami bądź przywróceniem wigoru słabnącej satysfakcji klienta – lepsze zespoły zawsze będą tworzyć lepsze rozwiązania.
Bazując na kulturze skupionej wokół rozwiązań i zachowań opisanych w światowym bestsellerze McKinsey – sposób na sukces oraz opierając się na niezrównanych umiejętnościach analitycznych przedstawionych w Umyśle McKinsey, ostatni tom Trylogii McKinsey dostarcza metodyk przydatnych w budowaniu zespołu i komunikacji. Dzięki nim konsultanci McKinsey tworzą najwyższej klasy rozwiązania biznesowe, które jednocześnie trzymają się realiów.
Dowiedz się, jak krok po kroku:
* Ustanowić dobre kanały komunikacyjne
* Ocenić bieżący poziom wydajności
* Zidentyfikować kluczowe pytania dotyczące problemu do rozwiązania
* Opracowywać i testować hipotezy
* Syntetyzować istotne informacje w prezentacji
Oprócz sprawdzonych w praktyce strategii dr Friga wyposaża czytelnika w arsenał narzędzi, ćwiczeń, wskazówek, list kontrolnych oraz najlepszych praktyk, które o rząd wielkości podnoszą sprawność zespołu w rozwiązywaniu problemów i pozwalają nieustannie osiągać wyniki światowej klasy.
Praca została oparta na doświadczeniach autora i jego badaniach w McKinsey oraz innych organizacjach i nie jest sponsorowana ani zatwierdzona przez McKinsey bądź inną firmę konsultingową. Książka nie zawiera żadnych poufnych i zastrzeżonych informacji McKinsey ani też żadnej innej firmy konsultingowej lub klienta.
O autorach:
Paul N. Friga, Ph.D pracował jako konsultant w biurze McKinsey w Pittsburgu. Posiada tytuł MBA oraz doktorat ze strategii, które uzyskał w Kenan-Flagler Business School na Uniwersytecie Północnej Karoliny. W swojej karierze przeprowadził liczne projekty konsultingowe, w czasie których pracował między innymi dla firm z listy Fortune 500 rozsianych po całym świecie. Był również konsultantem w PricewaterhouseCoopers do spraw zarządzania. Obecnie prowadzi badania związane z branżą konsultingową i jest profesorem nadzwyczajnym w Kenan-Flagler Business School, gdzie prowadzi zajęcia z konsultingu zarządzania i strategii. Pracuje również jako dyrektor praktyk konsultingowych.