• Regulamin
  • Kontakt
Sowa Sp. z o.o.
0
0,00 PLN
Koszty dostawy
szukaj
Zaloguj się załóż konto
  • Strona główna
  • Kategorie
    Promocje:
    Nowości Polecamy
    • Biografie
    • Dla dzieci i młodzieży
    • Ekonomia, biznes, zarządzanie
    • Encyklopedie, leksykony, słowniki
    • Fantasy
    • Filozofia
    • Geopolityka
    • Historia
    • Informatyka
    • Języki obce
    • Kartografia, przewodniki
    • Kultura orientu
    • Kultury obce
    • Literatura
    • Literatura obcojęzyczna
    • Medycyna
    • Militaria
    • Nauki humanistyczne
    • Nauki matematyczno-przyrodnicze
    • Nauki społeczne, demografia, polityka
    • Pedagogika, dydaktyka
    • Periodyki
    • Podręczniki akademickie
    • Podręczniki szkolne
    • Poezja
    • Poradniki, hobby
      • Kulinaria
    • Prawo
    • Proza, beletrystyka, publicystyka
    • Psychologia
    • Religia, teologia, historia Kościoła
    • Reprinty
    • Rolnictwo, leśnictwo, hodowla
    • Różne
    • Sport, turystyka
    • Sztuka, muzyka, film, architektura
    • Technika
    • Unia Europejska
  • Wydawnictwa
  • Promocje
  • Strona główna
  • Ekonomia, biznes, zarządzanie
  • Marketing w sporcie

Marketing w sporcie

Książka składa się z czterech rozdziałów. Rozdział pierwszy przybliża w sensie ogólnym i definicyjnym podstawowe pojęcie marketingu. Drugi rozdział prezentuje marketingową działalność organizacji sportowych w Polsce w okresie transformacji na tle międzynarodowych organizacji sportowych.
Oprawa Miękka
Format 170x240
Rok wydania 2008
Liczba stron 80
ISBN 978-83-60095-25-6
Autor Misiołowski Robert
Język polski
Wydawnictwo Promotor

Cena: 31,50 PLN

do koszyka
Marketing w sporcie
Obrazuje działania instytucji sportowej w wypełnianiu misji jako zjawiska kultury fizycznej, wysoko ceniącej ruch, sprawność ciała, ale w zespoleniu z wartościami duchowymi: wyżycia się, radości z osiągniętych rekordów. W drugiej części rozdziału zobrazowane zostało pojęcie widowiska sportowego jako fenomenu społecznego, skutecznego i efektywnego w rywalizacji sportowej. Tu też opisano tworzenie oprawy imprezy, która stanowi „opakowanie produktu”, jakim jest rywalizacja sportowa. Trzeci rozdział to charakterystyka udziału mediów w wydarzeniach i analiza ich zawartości programowej. Badany sport jako masowa forma komunikacji – przyciąga na areny tysiące kibiców, a przed telewizory miliony fanów. Dyscypliny sportowe stały się usługami, które kluby i sportowcy oferują swoim kibicom, ci natomiast stają się konsumentami płacącymi za możliwość oglądania swoich ulubieńców. Takie podejście tworzy pomost komunikacyjny pomiędzy nadawcą (sportowcem, klubem, organizacją sportową, sponsorem) a odbiorcą (kibicem, grupą kibiców) w kanale komunikacji medialnej (prasa, rtv, internet) zapewniając osiągnięcie wymiernego sukcesu, połączonego z korzyściami finansowymi. Ostatni czwarty rozdział pracy przedstawia zjawisko sponsoringu w sporcie, które to na rynku sportowym staje się powszechną formą komunikowania.

Magda
06-10-2020 12:48
Tego właśnie potrzebowałam do swojej pracy magisterskiej!
Dodaj swoją opinię

Oprawa

Miękka

Format

170x240

Rok wydania

2008

Liczba stron

80

ISBN

978-83-60095-25-6

Autor

Misiołowski Robert

Język

polski

Wydawnictwo

Promotor
Skup i sprzedaż wierzytelności przez banki

Skup i sprzedaż wierzytelności przez banki

W książce autorka skupiła się na najważniejszych problemach związanych z obrotem wierzytelności bankowych, przy czym praca nie zawiera rozważań natury prawnej, lecz przedstawione są w niej najbardziej istotne informacje praktyczne.
36,75 PLN
do koszyka
Ubezpieczenia przestępstw komputerowych

Ubezpieczenia przestępstw komputerowych

W pierwszym rozdziale ksiązki autorka przedstawiła pojęcie, historię komputera jego różne ujęcia i definicje, oprogramowanie i rozwój poprzez historię do dnia dzisiejszego.
31,50 PLN
do koszyka
Faktoring jako jedna z metod finansowania przedsiębiorstw na polskim rynku finansowym

Faktoring jako jedna z metod finansowania przedsiębiorstw na polskim rynku finansowym

Celem książki jest przedstawienie instytucji finansowej, jaką jest faktoring.
36,75 PLN
do koszyka
Gospodarcze znaczenie turystyki w krajach UE i w Polsce

Gospodarcze znaczenie turystyki w krajach UE i w Polsce

Autor stara się udowodnić, iż Polska jest krajem o dużym potencjale turystycznym, w którym jednak istnieje wiele niedociągnięć.
31,50 PLN
do koszyka
Międzynarodowe znaczenie teokracji w islamskiej republice Iranu

Międzynarodowe znaczenie teokracji w islamskiej republice Iranu

Celem niniejszej książki jest ukazanie znaczenia teokracji w Iranie dla przebiegu i rozwoju relacji pomiędzy różnymi podmiotami prawa międzynarodowego.
36,75 PLN
do koszyka
zobacz więcej »
Powiadom znajomego Zapytaj o produkt Pobierz jako PDF Drukuj Powiadom o zmianie ceny Dodaj do ulubionych
Newsletter
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach, zapowiedziach, promocjach i konkursach zapisz sie do newslettera. Jeżeli chcesz się wypisać z newslettera lub zarządzać swoją subskrypcją kliknij tutaj.
Jeżeli chcesz się wypisać z newslettera wpisz swój adres e-mail i kliknij "Wypisz". Jeżeli chcesz się zapisać kliknij tutaj.

Informacje

  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności

Pomoc

  • Reklamacje i zwroty

Skontaktuj się z nami!

SOWA Sp. z o.o.
ul. Raszyńska 13
05-500 Piaseczno
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
(pon.-pt. od 8:00 do 16:00)
mceglarska@sowadruk.pl
22 431 81 56
Copyright © 2025
Oprogramowanie sklepu: AptusShop Projekt i strony: Aptus.pl
Brak ulubionych
Sowa Sp. z o.o.
Szukaj
0
0,00 PLN
Koszty dostawy