Dowiedz się, jak:
• Szybko i łatwo zainstalować i zarządzać usługami chmury Office 365
• Poprawić wizerunek firmy za pomocą niestandardowej witryny sieci Web i nazwy domeny poczty elektronicznej
• Skonfigurować usługi Office 365 na poszczególnych komputerach PC i przeprowadzić migrację poczty e-mail
• Udostępniać listy, kalendarze i kontakty w poczcie e-mail opartej na chmurze
• Być stale w kontakcie ze swoją firmą w dowolnym miejscu przy użyciu urządzeń przenośnych
• Optymalizować współpracę zespołu i udostępnianie plików przy użyciu usługi Microsoft SharePoint® Online
• Pozostać w kontakcie z ważnymi osobami przy użyciu wiadomości błyskawicznych, telekonferencji i wideo
• Używać usługi Microsoft Lync® Online do rozmów w czasie rzeczywistym lub wyposażenia połączeń telefonicznych w wiadomości tekstoweInformacje o autorze
Brett Hill, MVP w dziedzinie Microsoft Office 365, jest konsultantem, prezenterem, wykładowcą i autorem specjalizującym się w technologiach chmury i usługach online. Do niedawna sprawował w firmie Microsoft funkcję Technical Readiness Manager for Online Services, a obecnie prowadzi popularne witryny informacyjno-instruktażowe dla usług Office 365.