• Regulamin
  • Kontakt
Sowa Sp. z o.o.
0
0,00 PLN
Koszty dostawy
szukaj
Zaloguj się załóż konto
  • Strona główna
  • Kategorie
    Promocje:
    Nowości Polecamy
    • Biografie
    • Dla dzieci i młodzieży
    • Ekonomia, biznes, zarządzanie
    • Encyklopedie, leksykony, słowniki
    • Fantasy
    • Filozofia
    • Geopolityka
    • Historia
    • Informatyka
    • Języki obce
    • Kartografia, przewodniki
    • Kultura orientu
    • Kultury obce
    • Literatura
    • Literatura obcojęzyczna
    • Medycyna
    • Militaria
    • Nauki humanistyczne
    • Nauki matematyczno-przyrodnicze
    • Nauki społeczne, demografia, polityka
    • Pedagogika, dydaktyka
    • Periodyki
    • Podręczniki akademickie
    • Podręczniki szkolne
    • Poezja
    • Poradniki, hobby
      • Kulinaria
    • Prawo
    • Proza, beletrystyka, publicystyka
    • Psychologia
    • Religia, teologia, historia Kościoła
    • Reprinty
    • Rolnictwo, leśnictwo, hodowla
    • Różne
    • Sport, turystyka
    • Sztuka, muzyka, film, architektura
    • Technika
    • Unia Europejska
  • Wydawnictwa
  • Promocje
  • Strona główna
  • Ekonomia, biznes, zarządzanie
  • Targi w gospodarce rynkowej

Targi w gospodarce rynkowej

Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Niniejsza praca nie tylko przybliża idee, cele i koncepcje przedsięwzięć targowych, ale głównie dostarcza informacji niezbędnych do oceny szans sukcesu przedsiębiorstwa na targach.
Format 165x238
Liczba stron 166
Rok wydania 2014
ISBN 978-83-63804-53-4
Wydawnictwo edu-Libri
Oprawa miekka
Język polski
Autor red. nauk. Andrzej Szromnik

Cena: 49,00 PLN

do koszyka
Targi w gospodarce rynkowej
Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią pozbawiona jest podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzymierzeńcach, konkurentach, a nawet potencjalnych przeciwnikach.

Niniejsza praca ma w zamierzeniu jej Autorów nie tylko przybliżyć idee, cele i koncepcje przedsięwzięć targowych, ale głównie dostarczyć informacji niezbędnych do oceny szans sukcesu przedsiębiorstwa na targach.

Książka składa się z dwóch części.
Część pierwsza, teoretyczno-opisowa, oparta jest na publikacjach krajowych i zagranicznych na temat targów. Zawiera ona uporządkowany przegląd poglądów dotyczących ich istoty, funkcji i typów. Szczególną uwagę poświęcono charakterystyce uczestników rynku targowego oraz długofalowym kierunkom przemian tego rynku. Zaproponowano system mierników wielkości oraz rangi targów w skali mikro-, mezo- i makroekonomicznej.

Druga część monografii zawiera unikatową analizę rzeczywistych struktur polskiego rynku targowego, analizę koncentracji tego rynku oraz hierarchię miejskich ośrodków targowych.

Opracowanie jest efektem zainteresowań pracowników Katedry Handlu i Instytucji Rynkowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, w szczególności dwuletnich studiów oraz analiz w ramach programu badań statutowych UEK.
Nie dodano jeszcze żadnej opini.
Dodaj swoją opinię

Format

165x238

Liczba stron

166

Rok wydania

2014

ISBN

978-83-63804-53-4

Wydawnictwo

edu-Libri

Oprawa

miekka

Język

polski

Autor

red. nauk. Andrzej Szromnik
Determinanty struktury kapitałowej przedsiębiorstwa

Determinanty struktury kapitałowej przedsiębiorstwa

Monografia omawia czynniki, ich siłę i kierunek wpływu, oddziałujące na strukturę kapitałową przedsiębiorstw notowanych na giełdzie warszawskiej.
44,00 PLN
do koszyka
Operational risk as a problematic triad: risk - resource security - business continuity

Operational risk as a problematic triad: risk - resource security - business continuity

This book is a synthesis of the findings published in the Polish habilitation paper Zarządzanie ryzykiem operacyjnym w zapewnianiu ciągłości działania (Operational risk management in ensuring business continuity), published in 2013 by our publishing house.
34,00 PLN
do koszyka
Konstrukcja prawna, wdrażanie i realizacja budżetu zadaniowego we Francji i Polsce

Konstrukcja prawna, wdrażanie i realizacja budżetu zadaniowego we Francji i Polsce

Monografia prezentuje istotę budżetu zadaniowego jako narzędzia skutecznego i efektywnego wydatkowania środków publicznych we Francji i Polsce.
44,00 PLN
do koszyka
Praktyki manipulacyjne w polskich kampaniach wyborczych

Praktyki manipulacyjne w polskich kampaniach wyborczych

Naukowa analiza partyjnych manipulacji wyborczych, rozpatrywanych nie w kategoriach etycznych, ale jako sposób pozyskiwania poparcia i wygrywania wyborów.
59,00 PLN
do koszyka
100 Testów z gramatyki angielskiej (POZIOM WG CEF: B2-C1)

100 Testów z gramatyki angielskiej (POZIOM WG CEF: B2-C1)

100 TESTÓW Z GRAMATYKI ANGIELSKIEJ to doskonale znany uczniom, studentom
i nauczycielom obszerny wybór egzaminacyjnych zadań testowych na poziomie od średniozaawansowanego do zaawansowanego.
69,00 PLN
do koszyka
zobacz więcej »
Powiadom znajomego Zapytaj o produkt Pobierz jako PDF Drukuj Powiadom o zmianie ceny Dodaj do ulubionych
Newsletter
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach, zapowiedziach, promocjach i konkursach zapisz sie do newslettera. Jeżeli chcesz się wypisać z newslettera lub zarządzać swoją subskrypcją kliknij tutaj.
Jeżeli chcesz się wypisać z newslettera wpisz swój adres e-mail i kliknij "Wypisz". Jeżeli chcesz się zapisać kliknij tutaj.

Informacje

  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności

Pomoc

  • Reklamacje i zwroty

Skontaktuj się z nami!

SOWA Sp. z o.o.
ul. Raszyńska 13
05-500 Piaseczno
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
(pon.-pt. od 8:00 do 16:00)
mceglarska@sowadruk.pl
22 431 81 56
Copyright © 2025
Oprogramowanie sklepu: AptusShop Projekt i strony: Aptus.pl
Brak ulubionych
Sowa Sp. z o.o.
Szukaj
0
0,00 PLN
Koszty dostawy