• Regulamin
  • Kontakt
Sowa Sp. z o.o.
0
0,00 PLN
Koszty dostawy
szukaj
Zaloguj się załóż konto
  • Strona główna
  • Kategorie
    Promocje:
    Nowości Polecamy
    • Biografie
    • Dla dzieci i młodzieży
    • Ekonomia, biznes, zarządzanie
    • Encyklopedie, leksykony, słowniki
    • Fantasy
    • Filozofia
    • Geopolityka
    • Historia
    • Informatyka
    • Języki obce
    • Kartografia, przewodniki
    • Kultura orientu
    • Kultury obce
    • Literatura
    • Literatura obcojęzyczna
    • Medycyna
    • Militaria
    • Nauki humanistyczne
    • Nauki matematyczno-przyrodnicze
    • Nauki społeczne, demografia, polityka
    • Pedagogika, dydaktyka
    • Periodyki
    • Podręczniki akademickie
    • Podręczniki szkolne
    • Poezja
    • Poradniki, hobby
      • Kulinaria
    • Prawo
    • Proza, beletrystyka, publicystyka
    • Psychologia
    • Religia, teologia, historia Kościoła
    • Reprinty
    • Rolnictwo, leśnictwo, hodowla
    • Różne
    • Sport, turystyka
    • Sztuka, muzyka, film, architektura
    • Technika
    • Unia Europejska
  • Wydawnictwa
  • Promocje
  • Strona główna
  • Podstawy gastronomii

Podstawy gastronomii

Podręcznik jest przeznaczony dla studentów uczelni tyrystycznych, hotelarskich, technicznych (np. kierunku technologia żywności), rolniczych, szkół policealnych o profilu gastronomicznym, turystycznym i hotelarskim oraz osób zarządzających obiektami gastronomicznymi.
Oprawa Miękka
Format 163x237
Rok wydania 2010
Liczba stron 364
ISBN 978-83-208-1861-1
Autor Mariola Milewska, Anna Prączko, Andrzej Stasiak
Język polski
Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Cena: 64,86 PLN

do koszyka
Podstawy gastronomii
Książka stanowi kompendium wiedzy dotyczącej gastronomii. Zawiera on: historię gastronomii w Polsce i na świecie, podstawowe pojęcia stosowane w gastronomii, opis produktu gastronomicznego, prezentację produktu gastronomicznego od strony jego atrakcyjności w turystyce, wybrane organizacje i stowarzyszenia gastronomiczne, rolę informacji i promocji w gastronomii oraz trendy w rozwoju współczesnej gastronomii.
Nie dodano jeszcze żadnej opini.
Dodaj swoją opinię

Oprawa

Miękka

Format

163x237

Rok wydania

2010

Liczba stron

364

ISBN

978-83-208-1861-1

Autor

Mariola Milewska, Anna Prączko, Andrzej Stasiak

Język

polski

Wydawnictwo

Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Automatyzacja i robotyzacja procesów produkcyjnych

Automatyzacja i robotyzacja procesów produkcyjnych

Podręcznik zawiera usystematyzowaną wiedzę na temat automatyzacji i robotyzacji procesów wytwórczych, które są wyznacznikami nowoczesnej gospodarki. Autorzy omówili w nim między innymi strukturę funkcjonalną sterowania numerycznego i automatycznej regulacji, tworzenie i transmisję sygnałów informacyjnych w układach cyfrowej regulacji automatycznej, realizację techniczną zautomatyzowanych systemów produkcyjnych, podstawy projektowania układów cyfrowych automatyzujących obiekty i procesy produkcyjne w ujęciu mechatronicznym, typowe układy automatycznego systemu wytwórczego, efekty oraz skutki automatyzacji i robotyzacji, a także kierunki rozwoju systemów elastycznej automatyzacji procesów wytwarzania.
65,00 PLN
do koszyka
Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją

Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją

Prezentowany podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili w nim:

istotę i znaczenie badań marketingowych;
przygotowanie badania marketingowego;
gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego;
realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników;
stosowanie statystyki w badaniach marketingowych;
wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją;
międzynarodowe badania marketingowe.
69,88 PLN
do koszyka
Ekonometria. Zbiór zadań

Ekonometria. Zbiór zadań

Zbiór zadań stanowi uzupełnienie podręcznika pt. Ekonometria. Metody i ich zastosowania autorstwa Aleksandra Welfe, choć może być wykorzystywany samodzielnie jako pomoc dydaktyczna do zajęć z ekonometrii. Każdy rozdział poprzedzają rozwiązane zadania, a kończą odpowiedzi i wskazówki do zadań. Zadania można rozwiązywać za pomocą kalkulatora lub komputera, wykorzystując programy pozwalające wykonać działania na wektorach i macierzach. Akcent położono głównie na zastosowanie metod ekonometrycznych.
49,25 PLN
do koszyka
Logistyka zwrotna produktów niepełnowartościowych w zarządzaniu przedsiębiorstwami produkcyjnymi

Logistyka zwrotna produktów niepełnowartościowych w zarządzaniu przedsiębiorstwami produkcyjnymi

W obecnych realiach gospodarczych sposób zarządzania przedsiębiorstwami, uwzględniający zagadnienia zrównoważonego rozwoju, procesu globalizacji, zmiany podstaw społecznych i dynamiczny rozwój rynków, ulega ciągłym przeobrażeniom. Stąd też kluczową kwestią jest poszukiwanie, wybieranie i stosowanie najbardziej innowacyjnych narzędzi oraz sposobów umożliwiających dostosowanie zarządzania przedsiębiorstwami do tych warunków. Przedsiębiorstwa produkcyjne, szczególnie podatne i wrażliwe na zmiany w gospodarce, skłoniły się zatem w ostatnich latach ku koncepcji logistyki zwrotnej, której procesy istotnie wspomagają zarządzanie przepływami produktów niepełnowartościowych, realizując jednocześnie cele tych przedsiębiorstw w aspektach: ekonomicznym, ekologicznym oraz społecznym. W monografii zaprezentowano miejsce i znaczenie procesów logistyki zwrotnej w obszarze zarządzania przepływami produktów niepełnowartościowych w polskich przedsiębiorstwach produkcyjnych. Wskazano, że to rozwój rynków oraz propagowanie koncepcji zrównoważonego rozwoju kreuje potrzebę tworzenia i wdrażania do zarządzania przedsiębiorstwami nowoczesnych rozwiązań, jakimi są procesy logistyki zwrotnej.
45,90 PLN
do koszyka
Marketing usług hotelarskich

Marketing usług hotelarskich

Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za granicą, których w niniejszym, uaktualnionym i rozszerzonym III wydaniu znajdzie Czytelnik około 160. Zmiany w obecnym wydaniu polegają na uwzględnieniu najnowszej wiedzy na temat nowych form produktu, globalizacji, łańcuchów hotelarskich, nowych narzędzi promocji i dystrybucji (Internet, sprzedaż bezpośrednia, telefonia komórkowa). Autor podaje też nowe dane statystyczne.

Książka jest przeznaczona dla uczniów oraz studentów kierunków związanych z turystyką i hotelarstwem. Hotelarzom ksiażka pomoże zaś usystematyzować oraz uzupełnić wiedzę praktyczną.
61,90 PLN
do koszyka
zobacz więcej »
Powiadom znajomego Zapytaj o produkt Pobierz jako PDF Drukuj Powiadom o zmianie ceny Dodaj do ulubionych
Newsletter
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach, zapowiedziach, promocjach i konkursach zapisz sie do newslettera. Jeżeli chcesz się wypisać z newslettera lub zarządzać swoją subskrypcją kliknij tutaj.
Jeżeli chcesz się wypisać z newslettera wpisz swój adres e-mail i kliknij "Wypisz". Jeżeli chcesz się zapisać kliknij tutaj.

Informacje

  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności

Pomoc

  • Reklamacje i zwroty

Skontaktuj się z nami!

SOWA Sp. z o.o.
ul. Raszyńska 13
05-500 Piaseczno
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
(pon.-pt. od 8:00 do 16:00)
mceglarska@sowadruk.pl
22 431 81 56
Copyright © 2025
Oprogramowanie sklepu: AptusShop Projekt i strony: Aptus.pl
Brak ulubionych
Sowa Sp. z o.o.
Szukaj
0
0,00 PLN
Koszty dostawy